Pls help me click this.. Thanks.. :)

Wednesday, August 12, 2009

阿 雅 先 生 ( continue 13)

建华病倒的那一天,我根本无心工作,因为我很担心他…..其实我很想再去看他,可是我却不想让他知道我的心意.为什么我会那么茅盾呢? 明明我们是相爱的..为什么我就不敢去接受他呢? 我是怕受伤害吗? 我也不清楚我该怎么做才对呢? 天啊….

心雨! 你还在生气吗 ?”建华突然在我面前出现.

..你怎么会在这? 你不是应该在家好好休息吗 ? ”

因为昨天你没来看我所以..我就来这儿找你啊..”

..真是的!!我不跟你说了..现在我还在上班..你还是先回家休息吧 !”

! 今天你不说清楚,我是不会回家的!”建华的声音突然变得很严肃.

就在我们拉拉扯扯的时候,汉包包走了过来.

心雨,发生什么事了? 你没事吧 ?”

我没事..”

我们说清楚,好吗?”建华再次要求.

我实在无法忍受旁人的眼光了..所以我把啊呀先生拉出去一个没人的地方...

! 现在没人了!你到底要说什么? 现在快说吧!我还得去上班..”

心雨..你真的那么讨厌我吗?”

..不是这样的..”

那为什么你要这样对我? 要这样伤害我...”

....对不起..如果你真的觉得受伤害...”

..你喜欢我吗?请认真回答我..我真的想知道...”

....不知道...”我觉得好尴尬.

心雨..喜欢就是喜欢..并没有不知道这个答案..如果你不喜欢...”

他还没说完..我就立刻回答他..很大声的说: “我喜欢你!” 因为我不想再逃避了..我想跟他在一起...在我毫无防备之下,他又吻了我...我又呆了..当我开始有反应..我立刻想把他给推开..可是他的力气很大..我根本推不开..就在我拼命挣扎的时候..有一个人一手就把他推开了..那个人的力气好大喔..但是我没想到那个人是他...

10 comments:

  1. hehe..wah so romantic ah..
    i really hope tat'll will happen in ur real life soon..
    i wanna eat char koay teow ah!!!

    ReplyDelete
  2. haha.. char koay tiao a? not so fast lo.. wait ppl kao me 1st.. :p

    ReplyDelete
  3. haha.. if u wanna know who help me? then c it 2molo.. :p

    ReplyDelete
  4. did he help u? i dont think so lo...
    he datang buat kacau nia
    i guess he is ur ex in the story or admirer...

    ReplyDelete
  5. just finish interview, sit in the fbl lab online. such a familiar smell, haha.

    u better set up a chat box lah. i got no place to chat wit u, only here, but seem like not suitable also.

    come n read my blog if u free. let me start to read ur novel now. hehe

    ReplyDelete
  6. haha.. next episod u will know he is help me or kacau me liao. :p

    ReplyDelete
  7. haha.. so how is ur interview?
    okok.. i will set up a chat box.. luis help me ya.. :)
    wat is ur blog? give me here.. then i add it.. :)

    ReplyDelete
  8. soso loh, they pop up some question that i din expected, but till got answer. so, dunno good or not, they say will tell us in next week. hope is a good news.

    okok, haha, luis is that guy? :P

    wing-secret.blogspot.com
    this is my blog, remember to come n have a look o~~

    ReplyDelete
  9. icic.. then wish u good luck.. :)
    nola.. he is not tat guy.. shh.. talk privately.. don talk here.. haha.. :p

    ReplyDelete