Pls help me click this.. Thanks.. :)

Tuesday, August 11, 2009

阿 雅 先 生 ( continue 12)

心雨 , 我真的好高兴..你还陪在我身边….”

“ 你可别想太多了,如果你只是陌生人,我也会送你来医院的。”

“ 你..还在生我的气吗?”

“ 我必需先走了,我已经迟到了。” 说完我就头也不回的走出去了.

心雨等下…”毫无力气的他竟然追出来了.由于他还很虚弱,追着追着就跌倒了.

你没事吧 ? ”其实我很担心,可是却装得很酷.

他笑了笑,却什么都不说.

你笑什么啊? 真受不了你,长得那么高大,一天不吃不休的就倒了…”

我很小心的把他扶回他的房里.

好了,我真的得走了.不要再跟出来了,有什么话等你病好了再说吧!再见!”

好吧等下你会来看我吗?”

我并没有回答他就走了….

回到Pacific ,我又遇见汉包包……

!刚到吗?”

是啊! 我换去NOON SHIFT …..你的老板有骂你吗?”

没有啦哈哈...他还称赞我呢!嘻嘻!”

是吗?那就好如果你被骂..那我会不好意思…”

他还好吗 ?”

,死不了...”

?”

没有啦..他还好..身体有点虚弱而已..”

那就好帮我问侯他吧!”

!没问题! 那我先走了,不然要被骂了再见!”

再见!”

6 comments:

  1. walao...ur story so long ah?
    hmm..i tot u gonna write the real 1..
    why no jae joong 1?

    ReplyDelete
  2. haha.. yala.. jeajoong de not dare to post.. haha.. later kena pukul.. :p remember help me click adver ya.. thanks.. :)

    ReplyDelete
  3. oo ,this is only story not true de
    haha

    ReplyDelete
  4. first time know u have a blog. however, i got no time to read now as i have to prepare the interview for tml in mmu.
    wish me good luck k? hope will get a good job.

    i had link u up, got time will come n see u.
    take care n jia you~~ keep in touch ya.

    angie a.k.a yihan

    ReplyDelete
  5. haha.. i just create it few weeks ago.. :)
    when u free must come and read my novel and give some comments ya.. and help me click advertisement also.. ahha.. thanks.. :)
    good luck in ur interview and all the best to u.. keep in touch ya.. :)

    ReplyDelete